Elektrické lehátko Lipt® X-01

Elektrické lehátko Lipt® X-01

39 790 Kč
32 884 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celé ČR: 999 Kč s DPH

Tento produkt se již neprodává.

Standardní parametry

Rozměry lehátka

70 x 195 cm

Nosnost

180 kg

Čalounění

4 cm

Cena lehátka

platí pro tyto parametry

Polohování

Ovládání

Ruční ovladač

Nejnižší poloha

50 cm

Nejvyšší poloha

100 cm

Barvy


Barva koženky

barva rámu

bílá
(RAL 9003)

Profesionální trojdílné elektricky polohovatelné lehátko se spolehlivým a tichým motorem, s nůžkovým mechanizmem zdvihu, který zaručuje pohyb lehátka nahoru a dolu bez posunu do stran a extra vysokým zdvihem až 100 cm. Lehátko je pohodlně čalouněné 4 cm hrubým molitanem a kvalitní, lehce čistitelnou koženkou a vybavené nastavitelnými protiskluzovými nožičkami. Vrchní a spodní (zdvih) díl lehátka se dají polohovat pomocí plynové vzpěry. V ceně lehátka je ruční ovladač.

Dodatečné vybavení a barvu lehátka i konstrukce si můžete zvolit dle svých potřeb a preferencí.

Dodací doba pro lehátka vyráběné na míru je 2-5 týdnů od potvrzení objednávky.

 

Vybavení za příplatek Cena s DPH
držák podhlavníku a podhlavník v barvě lehátka 1 325 Kč
otvor pro obličej v konstrukci lehátka 1 050 Kč
nožní ovladač samostatně (bez ručního ovladače) 755 Kč
kombinace ručního a nožního ovladače 1 890 Kč
kolečka 6 100 Kč
boční výřezy lehátka 2 450 Kč
držák plachty 625 Kč
změna barvy konstrukce - jakákoliv RAL barva 1 390 Kč
opěrky rukou kloubové 10 475 Kč
opěrky rukou sklopné 8 750 Kč
rámový ovladač 5 225 Kč
rozměr Vojta-Bobath 1 (90 x 190 cm) 2 625 Kč
rozměr Vojta-Bobath 2 (100 x 200 cm) 3 145 Kč
změna šířky lehátka (min 60 cm / max 90 cm)  
60, 65, 75, 80, 85 cm 1 400 Kč
90 cm 2 800 Kč
změna délky lehátka (min 190 cm / max 210 cm)  
190, 200, 205, 210 cm 1 400 Kč
změna výšky nohou lehátka 1 750 Kč
změna tloušťky molitanu  
6 cm 445 Kč
8 cm 890 Kč
trojdílný vrchní díl 4 370 Kč
A zdvih 8 740 Kč
A zdvih samostatně (bez V zdvihu) 1 750 Kč

Držák podhlavníku a podhlavník

Nejvyšší komfort pro klienta - železná konstrukce držáku podhlavníku je odolná a snese i neopatrné opření se. Podhlavník tvaru podkovy (30 x 30 cm) čalouněný v barvě lehátka umožňuje pohodlné ležení klienta na břiše s uvolněným zády a krkem.

“

Otvor pro obličej

Oblý výřez v konstrukci lehátka s rozměry 20 x 12 cm je určen pro obličej klienta, který leží na lehátku v poloze na břiše. U některých ošetřeních je vysloveně nežádoucí, aby měl klient hlavu otočenou stranou. Otvor je krytý dobře padnoucí čalouněnou zátkou.

“

Nožní ovladač

Ovládání zdvihu lehátka nohou na ovladači položeném na zemi je často pohodlnější, když má masér nebo fyzioterapeut plné ruce klienta nebo už má na rukou nanesený masážní prostředek.

“

Protiskluzové nastavitelné nožičky

Spodní část nožiček se dá podle potřeby zašroubovat nebo odšroubovat, aby se vyrovnaly případné mírné nerovnosti podlahy a lehátko stálo úplně stabilně. Na spodní části nožičky je gumové protiskluzové kolečko, které zabraňuje posouvání lehátka po podlaze a zároveň chrání podlahu před poškozením.

“

Kolečka

Slouží na pohodlný převoz lehátka na jiné místo. Rám s kolečky se pomocí páky vysune pod lehátko a po převozu se zase schová pod lehátko, které dosedne na nožičky. Standardně dodávané kolečka nejsou určeny pro převoz lehátka spolu s klientem. Umíme dodat i kolečka vhodná na převoz lehátka spolu s klientem, který na něm leží, o této možnosti se prosím informujte telefonicky nebo mailem.

“

Boční výřezy lehátka

Výřezy lehátka na bocích do tvaru "piškoty" umožňují lepší přístup ke klientovi. Výřezy se dělají podle šablony a v nejužším místě je lehátko na každé straně užší o 5 cm.

“

Držák plachty

Držák na spodní straně lehátka, na který se navlékne rolka s jednorázovými plachtami z papíru nebo netkané textilie. Umožňuje pohodlné odvíjení, prostření a odstřižení plachty bez nutnosti manipulovat s rolí.

“

Změna barvy konstrukce

Vyberte si jakoukoliv barvu z RAL palety podle svých preferencí.

“

Polohovatelná hlavová část

Vrchní část vícedílného lehátka je možné pomocí plynové vzpěry jednoduše napolohovat až do úhlu 45° nad úroveň lehátka nebo 35° pod úroveň lehátka.

“

Kloubové opěrky rukou

Pohodlně čalouněné opěrky na ruce s velkorysou plochou 53 x 22 cm. Opěrky se dají jednoduše polohovat pomocí plynové vzpěry (45° nad úroveň lehátka, 30° pod úroveň lehátka).

“

Sklopné opěrky rukou

Pohodlně čalouněné opěrky na ruce s velkorysou plochou 53 x 22 cm. Opěrky se dají sklopit podél lehátka, umožní tak lepší přístup ke klientovi.

“

Rámový ovladač

Kovový rám kolem nožiček lehátka po celém obvodu. Ovládá se jím zdvih lehátka - při posunutí rámu směrem k horní části lehátka (k hlavě klienta) se lehátko posouvá nahoru a při zatlačení rámu směrem ke spodní části lehátka (k nohám klienta) se lehátko posouvá dolů.

“

V zdvih

Spodní část vícedílného lehátka se jde pomocí plynové vzpěry zvednout až do úhlu 50° nad úroveň lehátka.

“

A zdvih

Střed lehátka zvedá píst pomocí druhého motoru do tvaru stříšky. Píst se opírá o konec středního dílu lehátka. Ovládání je standardně přes ruční ovladač se samostatnými tlačítky pro druhý motor.

“

Třídílný vrchní díl

Vrchní díl lehátka se rozdělí na 3 části - středová část podpírá hlavu a boční loketní opěrky se dají posouvat a jednoduše aretovat v libovolné poloze až 14 cm pod úroveň hlavové části.

“

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás