Jednorázová prostěradla 250m x 80cm

Jednorázová prostěradla 250m x 80cm

613 Kč
507 Kč bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
613 Kč
507 Kčbez DPH

Jednorázové plachty z netkané textilie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotek příjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický standard a ekonomické řešení pro váš provoz.

Balení: role 250m x 80cm

Recenze 24

Patrik
23.10.2024

Super

0.0.0
velvesa
Kateřina
22.10.2024

Spokojená s kvalitou. I poměr kvalita / cena je za mě ok.

0.0.0
velvesa
Rita
23.8.2024

Velice kvalitní produkt.

0.0.0
velvesa
Erika
26.6.2024

Tím, že jsem velmi zodpovědná, i jde o hygienu a pocit spokojenosti klientů, jsem velmi spokojená pokud jde o hygienické pomůcky jednorázové.

0.0.0
velvesa
Penesel Sorin
1.5.2024

Velvesu doporučuji, velmi kvalitní produkty, výhodné ceny a rychlé dodání. Jsem velmi spokojný se spoluprací.

0.0.0
velvesa
Zuzana Bártova
21.3.2024

Objednavam kdyz mi dojdou a jsem s nimi i s vami spokojená.

0.0.0
velvesa
Lenka
18.3.2024

Kupuji pravidelně, naprostá spokojenost.

0.0.0
velvesa
Svitlana
21.2.2024

Velká spokojenost s tímto zbožím

0.0.0
velvesa
Janečka
19.2.2024

Supr produkt

0.0.0
velvesa
Matúš
4.2.2024

Maximální spokojenost

0.0.0
velvesa
Erika
6.12.2023

Jednorázová prostěradlo, úžasné, pocit hygieny pro každého klienta.

0.0.0
velvesa
Renata
2.12.2023

Prostěradlo používám dlouhodobě, jsem velmi spokojená. Pevné, ochrání před mastnotou, příjemné na tělo.

0.0.0
velvesa
Paula
26.11.2023

Kvalitní prostěradla, již jsem je vyzkoušela, koupím znovu.Doporučuji

0.0.0
velvesa
Patrik
20.10.2023

Kupuji pravidelně. Na lehátku vypadá hezky. Jen bych ocenil trhací roli přímo na velikost lehátka.

0.0.0
velvesa
Sviatlana
13.9.2023

Vždycky nakupuji. Perfektní servis. Vždycky rychle odeslaní. Doporučuji.

0.0.0
velvesa
István
23.8.2023

Perfektní. Přesně to, co jsem očekával. Tip: pod masážní lůžko (hrubá strana) se vyplatí nalepit samolepicí suchý zip. Prostěradlo k němu hezky přilne a neklouže.

0.0.0
velvesa
Monika
30.6.2023

S textilií jsem velmi spokojená, používám ji už léta. Dodání je velmi rychlé, jsem s Velvesou spokojena.

0.0.0
velvesa
Lucia
28.6.2023

S textilií a její kvalitou jsem velmi spokojená, proto jsem si objednala z velvesy už 2x. :)

0.0.0
velvesa
Daniel
11.11.2022

Kupuji si tuto podložku právě pro její širší rozměr, aby mi ochanila lůžko, lehce se řezá a dávám ji to odpadu pro plasty, tak se dá i recyklovat.

0.0.0
velvesa
Margita
15.9.2022

Tato plachta je dostatečně široká a zakryje celé lehátko. Kupuji ji roky, nepropustí olej a chrání masážní stůl. Jsem velmi spokojená, protože hned po objednání ji už druhý den mám doma.

0.0.0
velvesa
Paula
23.8.2022

Tuto roli jsem si koupila poprvé. Je ok neboť je širší než masážní postel, chráním si tak postel a doplňky. Objednávka byla vyřízena rychle a profesionálně. Určitě nakoupím znovu

0.0.0
velvesa
Szijártó Nikolett
29.6.2022

Už léta zde nakupuji, pořád jsem byla a jsem spokojená. Kvalitní produkty, rychlé doručení. Tato plachta je nevyhnutné příslušenství, zbožňuji, že je širší než mé lehátko.

0.0.0
velvesa
Andrea Lipová
18.5.2022

Prostěradla používám dlouhodobě a nemám co vytknout. Spokojenost :)

0.0.0
velvesa
Pszichoszomatikus Ambulancia
19.1.2023

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás