Kokos rostlinný masážní olej 1000ml
Bohaté složení masážního oleje má pozitivní vliv na obnovu pružnosti a elasticity pokožky. Zlepšuje strukturu kůže, vyplňuje jemné vrásky, pomáhá zpomalovat proces stárnutí pokožky a zabraňuje vzniku strií. Pokožka těla zůstane po aplikaci kokosového masážního oleje zjemněná, vypnutá a vyživená.
Základní složkou masážního oleje je 100% přírodní kokosový olej, který má antioxidační a omlazující účinky na pokožku. Beta-karoten a vitaminy skupiny B obsažené v kokosovém oleji přispívají ke zdravějšímu opálení pokožky a také k její rychlejší regeneraci po opalování.
Masážní olej obsahuje také hroznový, řepkový, olivový, ricinový a mandlový olej. Tyto oleje mají antibakteriální, protizánětlivé a hydratační účinky.
Kokosový rostlinný masážní olej je vhodný pro všechny druhy masáží i pro každodenní péči o tělo. Je zvláště prospěšný pro suchou a zralou pokožku.
Má jemnou sladkou vůni, která zlepšuje náladu a pomáhá zklidnit duševní napětí nebo pocity stresu.
Použití: Před zahájením procedury lahvičku protřepejte. Nejprve naneste masážní olej na ruce, aby se zahřál. Poté jej naneste na tělo a začněte masírovat. Přirozenou vlastností kokosového oleje je, že si při běžném skladování do teploty 24-25°C drží pevné skupenství. Na spodu láhve proto může zůstat pevná hmota případně vločky. Tato vlastnost nemá žádný účinek na jeho kvalitu. Pro vrácení oleje do kapalného skupenství je třeba obsah láhve krátce nahřát, například ponořením do nádoby s teplou vodou.
Skladování: Masážní olej skladujte v suché a tmavé místnosti při teplotě 5-25 °C.
Složení (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Coconut Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Parfum, Benzyl benzoate, Benzyl salicylate, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronellal, Coumarin, Citronellol, Cinnamal
Balení: 1 l
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás