Meditace - směs éterických olejů 5ml

Meditace - směs éterických olejů 5ml

142 Kč
117 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
142 Kč
117 Kčbez DPH

Opojná vůně inspirovaná klidem tajemných chrámů vysoko v horách. Orientální oleje v kombinaci s citrusy dokonale uklidní a naladí tělo i mysl na meditaci.

Vzácný kadidlovník, exotický santal, ylag-ylang, jasmín a sladká damašská růže pro uklidnění a navození relaxu a citrusy v podobě mandarinky, citrónu a pomeranče pro radostné naladění a pocit spokojenosti.

Vynikající směs pro ty, kteří se potřebují na chvíli oddělit od okolního světa, stáhnout se do sebe, obnovit a harmonizovat energii vlastního těla a mysli

Použití:
Aromaterapie: 5 - 8 kapek do difuzéru nebo aromalampy.
Pro masáž: 3 - 5 kapek do 50 ml nosného rostlinného oleje.
V sauně: 5-10 kapek (dle velikosti sauny) po naředění s vodou použijte k zalévání saunových kamenů nebo nakapejte na kousek látky, vaty či papíru a nechte v sauně volně odpařovat.

Složení (INCI):  Boswellia Serrata Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Reticulata Peel Oil, Citrus Limon Peel Oil, Amyris Balsamifera Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Hyssopus Officinalis Oil, Fasminum Grandiflorum Flower Extract, Rosa Damascena Extract, Limonene*, Geraniol*, Linalool*, Citronellol*, Citral*, * součást éterických olejů

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás