Pánský kilt do sauny

Pánský kilt do sauny

od 379 Kč
313 Kč bez DPH

										
																		
									
									
+
-
od 379 Kč
313 Kčbez DPH
SKLADEM 20 a více ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Pánský kilt pro pohodlný pobyt v sauně nebo wellness. Je vyroben ze 100% bavlněné látky s vaflovým vzorem, která skvěle absorbuje vodu, pot a rychle schne.

Kilt má stahovací gumu a jednoduše se zapíná pomocí suchého zipu. Je velmi lehký, tenký a přizpůsobí se různým typům postav.

V přední části má našitou kapsu, kterou můžete využít k odložení drobností.

Čištění: Kilt se doporučuje prát při Max. teplotě 60°C bez použití bělidla. Můžete jej sušit v bubnové sušičce při běžné teplotě. Kilt se nedoporučuje chemicky čistit ani žehlit.

Rozměry (šířka x délka): 160 x 60 cm
Rozměry kapsy: 17,5 x 20 cm

Materiál: 100% bavlna

Recenze 6

Johny
7.11.2024

Super!

0.0.0
velvesa
Klaudia
24.3.2024

Velká spokojenost se zbožím - saunový kilt. Stejně tak s komunikací i s rychlým dodáním zboží.

0.0.0
velvesa
Miro
2.1.2024

Materiál dobrý, ale na mou postavu dost dlouhý.

0.0.0
velvesa
Roman
18.12.2023

Rychlé dodání. Kvalitní produkt za dobrou cenu. Mohu jen doporučit obchod i produkt.

0.0.0
velvesa
Jani
10.8.2023

Dnes jsem ho dostal, výborný produkt, vřele doporučuji každému. Velká velikost, není jisté, že bude vhodný pro štíhlé muže.

0.0.0
velvesa
Mirec
31.3.2023

Material Kiltu i provedení je perfektní. Střihově i velkostně je to však univerzální velikost a tím padům vyhovuje spíše pro chlapy kolem 190cm a 120kg. Já jako 170cm a 70kg jsem v tom prudce ztracený, a vypadám jako kdyby "70 suken měla" :)Musel jsem si to dát poskracovat a zúžit.Bylo by vhodně to také vyrábět aspoň ve velikostech S-M a L-XL

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás