Namman Muay Boxing Liniment 120ml

Namman Muay Boxing Liniment 120ml

430 Kč
355 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
430 Kč
355 Kčbez DPH

Thajský masážní olej je určen především pro masáž sportovce a při vyšší fyzické zátěži. Výborně prohřeje svalstvo a připraví jej na fyzický výkon, je také vhodný po sportu a těžší fyzické aktivitě k uvolnění a regeneraci unaveného svalstva.

Masáž thajským olejem je i dobrá prevence zranění a natažení svalstva, vmasírovat je třeba před fyzickým výkonem. Výborně se roztírá a mírný hřejivý účinek pomůže i při svalových křečích a spasmech.

Použití: Před použitím výrobek protřepejte. Thajský olej vmasírujte do pokožky na namáhaném svalstvu maximálně 2krát denně. Po aplikaci si důkladně umyjte ruce. Nepoužívejte výrobek na celé tělo!

Upozornění:
Jen pro vnější použití. Skladujte mimo dosah dětí. Nevhodné pro těhotné a kojící ženy. Zabraňte kontaktu s očima, sliznicí a poraněnou pokožkou. Při případné alergické reakci na pokožce přestaňte výrobek používat a navštivte lékaře. Skladujte při teplotě pod 25°C.

Složení INCI: Paraffinum Liquidum, Aqua, Alcohol Denat, Ethyl Salicylate, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Menthol, Cupressus Sempervirens Oil, Dimethyl Sulfone, Eugenia Caryophyllus Bud Oil, Cymbopogon Flexuosus Oil, Camphor, Juniperus Communis Fruit Oil, Vanillyl Butyl Ether, Zingiber Officinale Root Extract, Tocopheryl Acetate, Capsicum Frutescens Fruit Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Methyl Salicylate, Citral*, Citronellol*, Eugenol*, Farnesol*, Geraniol*, Limonene*, Linalool*, Benzyl Benzoate*
*součást éterických olejů

Balení: 120 ml

Recenze

Přidejte recenzi k produktu.

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás