Pouzdro na masážní olej s páskem DUO

Pouzdro na masážní olej s páskem DUO

369 Kč
305 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
369 Kč
305 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Praktické pouzdro na dva masážní prostředky s páskem a kapsičkou na zip. Masér má k dispozici dva různé masážní oleje nebo kombinaci masážního oleje a gelu, případně krému. Tohoto pomocníka oceníte při celotělových masážích, které budou plynulejší a také například při beauty masážích, když na problematické partie těla chcete použít speciální olej. Nezbytná součást vybavení zejména mobilního maséra a všech, kteří masírují na různých sportovních akcích či firemních dnech. Masážní olej se neztratí, nespadne a nevylije se a vždy je ho dostatečné množství.

Součástí balení je 2 x 300 ml láhev na masážní olej nebo gel s dávkovačem. Pouzdro i pásek jsou vyrobeny z pevného textilního materiálu se zapínáním na přezku. Poutko na opasek jištěno suchým zipem a druky je široké 4 cm, takže můžete použít i jiný opasek nebo jiný způsob upevnění.

Rozměry
pouzdro: cca 22 x 18 x 5 cm
pásek: max délka 140 cm, šířka 4 cm
kapsička na zip: cca 8 x 15 x 2 cm

Recenze 4

Miriam
29.7.2024

Je to super věc. Jsem mobilní maserka a ne každý mě doma místo na stůl a ne ještě odběhovat pro olej.

0.0.0
velvesa
Drăghici Daniel
1.6.2023

Je to super produkt. Opravdu praktický a užitečný zároveň.

0.0.0
velvesa
Erika
10.5.2022

Masíruji 12 let. Pouzdro je super a zjistili to i klienti že masáž má příjemný průběh. Neodbíhám. Doporučuji

0.0.0
velvesa
Anonymní zákazník
2.11.2022

Zákazník je s tímto produktem spokojen na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás