Přenosná masážní židle
Profesionální kovová masážní židle pro masáž, fyzioterapii a rehabilitaci. Využijete ji v salonu nebo ordinaci, ale díky nižší hmotnosti pouhých 7,7 kg a možnosti ji složit do přiložené přenosné tašky je mimořádně vhodná i pro mobilní maséry nebo masírování na různých akcích, ať už se konají uvnitř nebo pod širým nebem.
Židle se snadno rozkládá i skládá a má pevnou, stabilní kovovou konstrukci, která zajišťuje nosnost až 159 kg. Stabilitu rozložené židle pojišťuje bezpečnostní fixační lanko.
Polohovatelné prvky, které lze přizpůsobit konkrétnímu typu klienta:
- 4 polohy pro sedací část a opěrku rukou
- plynulé nastavení výšky pro držák podhlavníku a hrudní opěrku (aretací)
- polohování samotného podhlavníku
Ergonomicky tvarovaný pohodlný podhlavník je odnímatelný, na držák se fixuje pomocí suchého zipu a lze jej polohovat do optimálního úhlu pro opření obličeje.
Všechny měkké části židle jsou čalouněny příjemnou soft-touch koženkou, ergonomicky tvarované a vyplněné hustým molitanem. Opěrka hrudi je vytvarována do X, aby podepřela hrudní kost, ale netlačila na poprsí a břicho. Nohy židle jsou pro ochranu podlahy zakončeny plastovými krytkami.
Součástí balení je také taška pro přenos složené masážní tašky.
Co nabízí přenosná masážní židle?
- nízká hmotnost, rychlé skládání i rozložení
- polohování podhlavníku, sedací části, opěrky hlavy, hrudi a rukou
- ergonomicky tvarovaný podhlavník
- vysoké čalounění
- soft-touch koženka (PU)
- plastové krytky nožiček
- taška pro přenos v balení
Technické parametry:
Hmotnost: 7,7 kg
Nosnost: 159 kg
Rozměry při max. výškovém nastavení: 47 x 75 x 128 cm
Dvě opěrky nohou o rozměrech: 48 x 17 x 5,5 cm (spodní část je zúžená na 12 cm šířku)
Sedací část: 34 x 23,5 x 6,5 cm
Opěrka hrudníku: 25 x 29 x 8 cm
Opěrka rukou: 43,5 x 23 x 5,5 cm
Podhlavník ve tvaru U: 29 x 29 x 9,5 cm
Čalounění: soft-touch koženka PU
Související produkty
Recenze
Přidejte recenzi k produktu.
Často kladené dotazy
- Jak nakupovat
1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz
1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem
Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou
Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.
Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.
Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.
Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.
Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.
Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.
Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.
Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my
Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl
Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás