Sakura rostlinný masážní olej 1000ml

Sakura rostlinný masážní olej 1000ml

439 Kč
363 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
439 Kč
363 Kčbez DPH
SKLADEM 5 a více ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Masážní olej Sakura pro omlazující a regenerační masáž. Olej se po pokožce jednoduše roztírá a prodlužuje pozitivní účinky procedur.

Olej obsahuje extrakt z pelu japonské třešně sakury. Má spoustu vitamínů, bílkovin a mikroelementů pro zdravý vzhled a výživu pokožky. Extrakt z pylu účinkuje proti zánětům, proniká hluboko do všech vrstev kůže, zpomaluje proces stárnutí, redukuje jemné vrásky a tonizuje.

Regenerační vlastnosti masážního oleje podporují další složky, jako tokoferol a rostlinné oleje z hroznových jader, řepky olejné, oliv, ricinových semen a mandlí. Pokožku hydratují, důkladně pročistí a pomáhají ji udržet pružnou, pevnou, hebkou.

Masážní olej má příjemnou květinovou vůni, která podporuje relaxaci, uvolňuje mysl a zlepšuje náladu.

Použití: Láhev s olejem před použitím důkladně protřepejte. Naneste potřebné množství oleje do dlaní, aby se zahřál a následně jej aplikujte na pokožku.

Složení / INCI: Brassica Campestris Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Pollen Extract, Parfém, Tocopherol, Hexyl cinnamal, Benzyl benzoate, Linalool, Cou , Geraniol

Balení: 1 l

Recenze 2

Erika
22.11.2023

Za mě super

0.0.0
velvesa
Iveta
13.6.2023

Příjemná vůně, dobře se s ním masíruje, pokožka zůstává po něm jemná.

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás