SPORTOVKA Hřejivá 550 ml

SPORTOVKA Hřejivá 550 ml

169 Kč
140 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Tento produkt se již neprodává.

Lihový roztok Sportovka Hřejivá pro krátkodobou regenerační masáž přetíženého svalstva a kloubů po sportu, cvičení a jiné fyzické námaze. Slouží jako prevence vůči svalovým křečím a poruchám koordinace. Účinnou látkou je kapsaicin, který během aplikace roztoku vytváří pocit mírného přehřátí a pomáhá prokrvit pokožku. Vstřebává se téměř okamžitě a pokožku zanechává vláčnou a jemnou.

Použití:
Masážní roztok aplikujte v tenké vrstvě na tělo a vmasírujte do pokožky. Po masáži si umyjte ruce mýdlem v teplé vodě.

Složení:
Alkohol denat., voda, glycerin, parfém, kapsaicin, benzylbenzoát, citral, limonen, barvivo Cl 16255.

Upozornění:
Roztok neaplikujte na obličej, do blízkosti očí, na sliznice a poraněnou či citlivou pokožku.

Recenze 2

Jana J
31.5.2022

Smrdi chemikaliemi, nabarvena chemicka zmes, vubec nehreje..nespokojenost.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Dobrý den, složení výrobku uvádíme v jeho popisu. Konkrétně tohoto druhu SPORTOVKA se prodávají desítky kusů ročně. Citlivost na kapsaicin je individuální záležitost, ale hřejivost produktu prověříme u výrobce.

3.6.2022
velvesa
Nándori Krisztina
5.5.2022

Návod na použití je krátký, z nádoby je obtížné použít tekutinu během masáže. Lepší řešení by bylo s nějakou pumpou.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Popis na e-shopu u produktů SPORTOVKA jsme rozšířili, abyste měli dostatek informací. Bohužel na obal zboží nemáme dosah.

9.5.2022
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás