Anti-Age rostlinný masážní olej 1000ml

Anti-Age rostlinný masážní olej 1000ml

439 Kč
363 Kč bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
439 Kč
363 Kčbez DPH

Masážní olej Anti-Age pro regenerační masáž celého těla a procedury proti stárnutí. Lehce klouže po pokožce a nevstřebává se příliš rychle.

Olej je složen z čistě přírodních složek. Obsahuje blahodárné extrakty z měsíčku, jitrocele, heřmánku, aloe vera, arniky, vlašských ořechů, plavounu a rostlinné oleje pro výživu a péči o pokožku.

Masážní olej podporuje obnovu buněk, vyhlazuje jemné vrásky a zabraňuje vzniku nových, kůži do hloubky hydratuje a zjemňuje. Má antiseptické a antibakteriální účinky, díky čemuž mírní záněty a podráždění.

Olej pomáhá pokožce udržet si mladistvý a zdravý stav, po jeho použití je kůže výrazně pružnější a sametově hebká.

Skladování: Masážní olej skladujte na suchém, tmavém místě s teplotou 5 – 25°C.

Složení: Brassica Campestris Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Plantago Major Leaf Extract,Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf extract,Arnica Montana Flower Extract, Juglans Regia Seed Extract, Lycopodium Clavatum Extract, Tocopherol

Balení: 1 l

Recenze 3

Renáta
28.10.2024

Za mne moc nevoní a hůře se roztírá.

Zobrazit odpověď Skrýt odpověď

Milá Renáta, tento olej neobsahuje žádnou dodatečnou parfemaci, jsou v něm jen přírodní složky, extrakty z bylin a plodů plus rostlinné oleje, od toho se odvíjí i jeho hustota. Samozřejmě chápeme, že vám tyto vlastnosti oleje nemusí vyhovovat.

29.10.2024
velvesa
Mirek
15.1.2024

Na 100 procent.

0.0.0
velvesa
Jarmila
14.11.2023

Velice kvalitní masážní olej. Používám ho v kosmetice. Doporučuji

0.0.0
velvesa

Často kladené dotazy

  • Jak nakupovat
Jak si mohu objednat?

1. zadáním objednávky na e-shopu jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovních dnech mezi 7:00 a 15:00 na čísle 720 540 422
3. e-mailem na info@velvesa.cz

Jak mohu zaplatit?

1. kartou online
2. na dobírku (v hotovosti nebo kartou kurýrovi)
3. v hotovosti nebo kartou (v kamenné prodejně)
4. bankovním převodem

Neprošla mi platba kartou, co teď?

Platba kartou obvykle nepřejde z následujících důvodů:
- zadali jste nesprávné údaje z platební karty nebo je Vaše karta je exspirovaná
- nemáte dostatek finančních prostředků na bankovním účtu nebo máte nastavený nízký limit pro platbu kartou

Co dál?
Můžete si vybrat jeden z následujících postupů:
1. Prosím zkontrolujte si údaje na kartě a zaevidujte si objednávku znovu. Zadávejte platební údaje pozorně.
2. Pokud jste se rozhodli pro jiný způsob platby, vytvořte si objednávku znovu a vyberte si platbu na dobírku nebo bankovním převodem.
3. Zadaná objednávka zůstává u nás v systému, takže v pracovních dnech 7-15:00 kontaktujte náš zákaznický servis, kde k Vaší objednávce vybereme jiný způsob platby.

Je možné udělat změnu v objednávce?

Obvykle není problém změnit v objednávce množství nebo druh zboží, doručovací adresu nebo způsob dopravy. Prosím kontaktujte nás co nejdříve. Změny v objednávce, která již byla zabalena a předána dopravci, bohužel udělat neumíme.

Kdy mi doručí objednávku?

Pokud je Vaše objednávka zadána do 12:00 v pracovní den, bude Vám zásilka doručována následující pracovní den. Platí pro zboží, které máme skladem.

Pokud zboží momentálně nemáme na skladě, budeme Vás telefonicky kontaktovat s informací o předpokládaném čase naskladnění zboží a odeslání objednávky.

Po odeslání z našeho skladu přebírá zásilku dopravní společnost:
Kurýr GLS - v den doručování Vám přijde e-mail s určením tříhodinového okna, ve kterém bude zásilka doručována. Zásilku si můžete přesměrovat podle pokynů dopravce.
Zásilkovna - v den doručení objednávky na vámi vybrané odběrné místo Vám přijde e-mail / SMS s kódem pro vyzvednutí balíku a dalšími pokyny. Zásilku může vyzvednout kdokoliv, kdo nadiktuje obsluze odběrného místa kód pro vyzvednutí zásilky.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od jeho doručení. Vrácené zboží nesmí být poškozeno. Zboží zabalte do původního obalu.

Jak mám reklamovat zboží?

Kontaktujte nás prosím při každé reklamaci.

Záruční reklamace
- do 2 let od zakoupení zboží
- řešíme co nejrychleji a dopravu zaplatíme my

Expres reklamace
- pro vybrané produkty s ikonou expres reklamaceexpres reklamace okamžitá výměna kus za kus nebo výměna poškozené části
- nahlaste nám do 12:00 v pracovní dny poškození nebo nefunkčnost produktu (doručte e-mailem fotografie poškození či chyby)
- následující pracovní den doručíme zdarma nový výrobek nebo náhradní díl

Pozáruční reklamace
- řešíme stejně rychle jako záruční
- náklady nese zákazník
- někdy stačí vyměnit pouze vadný díl a výrobek bude sloužit dál - kontaktujte nás